اهمیت حضور آنلاین برند در قرن ۲۱ ام
نوشته شده توسط : sama nik

اهمیت حضور آنلاین برند در قرن ۲۱ ام

بدیهی است که امروزه و در عصر حاضر، حضور آنلاین با آگاهی از برند(Brand Awareness) برابری می­ کند. در واقع بیشتر کارشناسان بازاریابی بر این باورند که نحوه ارائه آنلاین شما از برندتان، همان برخورد اول شما با یک مشتری به سبک قرن بیست و یکم است.

برند آنلاین شما، فکری است که مردم هنگام در دسترس نبودنتان درباره شما می­ کنند. درحقیقت برندسازی آنلاین نیز، به­ اندازه هر یک از اشکال متعارف و مرسوم برندینگ مهم بوده و روز به روز هم بر اهمیت آن افزوده می­ شود. اکنون دیگر مشتریان به­ لحاظ تکنولوژیک و تخصصی، آگاه و هوشیار هستند و عموماً به حضور آنلاین یک شرکت به­ عنوان سنگ محکی برای اعتبار آن در بازار استناد می­ کنند.

اگر می­ خواهید برندتان، در عصر رقابتی که در آن زندگی می­ کنیم، موفقیت آنلاین داشته باشد باید تا حدود زیادی قابل تشخیص، مرتبط و معتبر باشد تا به­ وسیله آن خود را از عرصه رقابت دور نگه دارد. در دسترس بودنِ بیشتر برندتان، اعتبار آن را بالا برده و درنتیجه مشتریان بیشتر به حفظ و نگهداری محصولات و خدمات شما تمایل نشان می­ دهند.

حضور برند بصورت آنلاین، با جلب توجه هرچه بیشتر مخاطبین هدف در ارتباط است. امروزه مشتریان دوست دارند پیش از آن­که تصمیم بگیرند محصول و یا خدماتی را خریداری کنند، با صاحبان آنها مستقیماً ارتباط برقرار کرده و از توضیحات و اطلاعات آنها آگاه گردند. با درنظر داشتن چنین شرایطی، هفت بینش عمده و مهم را در ارتباط با چگونگی بهینه­ سازی سایت  مؤثر حضور برند آنلاین­بررسی خواهیم کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

۷ گام مهم در بهینه سازی سایت جهت برندسازی آنلاین

 

منبع : آبزرور سئو

 

برند سازی آنلاین 

 

تکنیک های برند سازی آنلاین

 





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: