نوشته شده توسط : sama nik

 از آنجایی که هدف تمامی موتورهای جستجو، مانند گوگل، فراهم کردن تجربه‌ای خوب برای کاربرانشان است، بنابراین سایتی سریع، کیفیت کلی سایت را افزایش داده و در نتیجه رضایت کاربران را به همراه خواهد داشت. تجربه داشتن اینترنت سریع حق هر یک از کاربران است.

بر اساس یک تحقیق انجام‌ شده ، هر فرد حدودا ۶ الی ۱۰ ثانیه برای بارگذاری یک وب‌سایت صبر می کند. در صورتی که در طول این زمان اندک وب سایت شما نتواند ، نظر مثبت بازدیدکننده را جلب کند، قطعا در جذب مخاطب جدید شکست می خورد .

در این مقاله از وبلاگ آبزرورسئو قصد داریم شما را با روش هایی آشنا کنیم تا بوسیله این روش ها بتوانید سرعت وب سایت خود را بهبود ببخشید .

ادامه مقاله را در لینک زیر مطالعه فرمایید . 

 ترفند هایی برای افزایش سرعت وبسایت

طراحی سایت 
سئو 
بازاریابی اینترنتی



:: برچسب‌ها: روش های افزایش سرعت وبسایت , بالا بردن سرعت سایت , بهینه سازی سرعت سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sama nik

کلمات کلیدی طولانی یا اصطلاحاً کلمات کلیدی Long Tail اگرچه یکی از تکنیک‌های کم‌تر استفاده شده در کشور ما هستند، اما یک روش قدرتمند به منظور جذب ترافیک بیشتر برای وب سایت‌ها محسوب می‌شوند. این کلمات کلیدی دارای ویژگی‌هایی مانند رتبه‌بندی آسان‌تر، کسب کلیک بیشتر ونرخ تبدیل بالای کاربران می باشند .

سئوی Long Tail تکنیکی است که کلمات کلیدی طولانی یعنی عبارات کلیدی متشکل از سه کلمه یا بیشتر را هدف قرار می‌دهد. این عبارات در مقایسه با کلمات کلیدی اصلی (Head Keywords) که از یک یا دو کلمه تشکیل می‌شوند، ترافیک جستجوی کم تری به خود اختصاص می دهد اما به دلیل این که موضوع خاصی را بیان می کند، معمولاً نرخ تبدیل بیش تری خواهد داشت و کسب رتبه‌ی مناسب برای آنها به مراتب آسانتر است.

ادامه این مقاله را در لینک زیر بخوانید : 

کلمات کلیدی طولانی ( Long Tail ) چه هستند؟

طراحی سایت 
سئو 
بازاریابی اینترنتی



:: برچسب‌ها: کلمات کلیدی طولانی , کلمات کلیدی , long tail seo , long tail keywords ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1396 | نظرات ()