نوشته شده توسط : sama nik

دلایلی مهم برای نخوابیدن روی تشک کهنه

گذر زمان باعث ایجاد قارچ، گرد و غبار و عرق روی تشک می شود که این عوامل باعث بروز آلرژی می شود و امکان دارد دچار مشکلات پوستی شوید. مواردی که در صورت استراحت و خوابیدن روی تشک کهنه و قدیمی میتواند شما را تهدید کند.

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است منجر به پیشنهاد خرید تشک جدید شود ؛ ممکن است آلرژی های ناشی از گرد و غبار به سراغتان بیاید. استفاده از تشک کهنه و قدیمی ممکن است  ورود گرد و غبار را برای شما به همراه داشته باشد.

حواسمان باید جایی که یک سوم زندگی مان را در آن می گذرانیم هم باشد، به این معنی که هفت تا نه ساعت توصیه شده به خواب شبانه بپردازیم.” با این وجود، بدن ما پوست مرده و روغن های طبیعی دفع می کند، که می تواند پس از مدتی همان نیز تبدیل به غبار شود ؛

خوابیدن روی تشک کهنه و قدیمی عوارض دیگری هم دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

 

امکان وجود قارچ رو تشک

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی وخارجی همچون تشک رویا، تشک خوشخواب و ....



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sama nik

برای جلوگیری از خوابالودگی در زمان مطالعه باید زمان مناسب مطالعه‌تان را پیدا کنید

حتما شما هم شنیده‌اید که پنج انگشت دست با هم یکی نیستند! این بدان معناست که تمام انسان‌ها از جهات مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند. حالا این به چه معناست؟ بدان معنا که ممکن است فردی صبح زود بتواند به خوبی درس بخواند و شخصی دیگر نصفه شب! حالا اگر بخواهید برعکس این موضوع عمل کنید، بدون شک نتیجه عکس خواهید گرفت. برای مثال تصور کنید شما فرد سحرخیزی هستید و فقط صبح زود می‌توانید با تمرکز بیشتر مطالعه کنید. حالا اگر به هر دلیلی اهمال‌کاری کرده و خواندن درستان را برای شب امتحان موکول کنید بدون شک از شدت خواب‌آلودگی‌ قادر به مطالعه نخواهید بود و نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

حالا اگر جزءِ گروه دوم، یعنی افراد شب زنده‌دار باشید، بدون شک درس خواندن در صبح زود برایتان گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود. به خاطر اینکه صبح زود به شدت احساس خواب‌آلودگی ‌کرده و قادر نخواهید بود روی کتاب و مطالبی که می‌خوانید به خوبی تمرکز کنید. پس در نتیجه باید حتما زمان مناسب مطالعه‌تان را پیدا کرده و دقیقا در همان بازه‌ی زمانی مشغول درس و یا کتاب خواندن شوید. در غیر این صورت، به خاطر اینکه تایم مناسبی را برای کتاب و یا درس خواندنتان انتخاب نکرده‌اید به شدت احساس خواب‌آلودگی‌ خواهید کرد و همیشه برایتان جوای سوال خواهد بود که چرا حال و حوصله درس و یا کتاب خواندن ندارید! در صورتی که پاسخ بسیار راحت و آسان و دم دستتان است.

 

علت خوابالودگی در زمان مطالعه چیست؟

 

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا . تشک خوشخواب و....



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()